Monday, November 21, 2011

MASIH LAGI BERJUANG







Walaupun musim cuti sekolah sudah bermula pada 19 hb November (kecuali Kedah, Kelantan dan Terengganu) yang mula bercuti pada 18 hb November 2011, pelajar-pelajar Tingkatan 5 masih lagi menduduki peperiksaan.Hari ini Kertas Pendidikan Islam/Moral. Seterusnya bagi pelajar-pelajar Pengaturcaraan Komputer di sekolah ini akan menduduki Kertas Matematik Tambahan pada 23 hb November 2011. Pada hari Khamis pula bagi subjek Sains dan Sains Aplikasi. Selepas itu mereka akan mempunyai ruang waktu yang agak lama untuk mengulangkaji matapelajaran berikutnya iaitu Prinsip Elektrik dan Elektronik bagi Pelajar MPAV dan Fundamentals of Programming bagi pelajar PK.

Satu Program telahpun dirancang agar pelajar-pelajar ini dapat dibantu untuk mengulangkaji bagi topik-topik yang agak sukar dan sering dikeluarkan dalam peperiksaan. Di samping itu, ianya membantu pelajar agar mengulangkaji secara berfokus.

Akhirnya mereka akan menduduki kertas terakhir pada 8 Disember 2011 untuk subjek Aplikasi Elektrik dan Elektronik serta PDT bagi pelajar Pengaturcaraan Komputer. Bagi pelajar aliran Sastera dan Sains, mungkin telah tamat peperiksaan lebih awal.

No comments:

Post a Comment