Sunday, October 16, 2011

MASIH ADA RUPANYA..

Arigato Sirat San...hehehe..

Trainer dan Mohd Fauzi- rakan sekerja

Sesi Analysis Review


Trainer dan En. Zulkipli- rakan sekerja

Group Photo

Kursus FMEA

En. Sirat Abd Rahman, mati-mati saya sangka orang Jepun

Setelah sekian lama tidak mengemas kini entri, saya rasa seperti ingin sekali menulis, walaupun kadang-kadang masa amat cemburu. Saya amat kagum dengan bloggers yang tidak henti-henti mengemaskini entri walau dalam kesibukan. Seperti kawan saya Li Na dengan blog Xing Fu nya, Prof Kamil dengan KRTS (Kehidupan Ringkas Tapi Signifikan) dan yang lain-lain, tak perlu saya nyatakan di sini.
Walau apapun, baru-baru ini saya dipilih untuk menghadiri kursus, walaupun sebenarnya banyak perkara yang perlu diselesaikan, terutamanya menjelang minggu-minggu akhir anak-anak didik kami ingin menduduki SPM. Atas rasa tanggungjawab dan untuk memperbaiki diri, saya tetap menghadiri kursus tersebut. Banyak input yang saya dapat, terkesan di hati, dan berbaloi rasanya. Thumbs up untuk trainer tersebut, sewajarnya key personnel menghadiri kursus begini, walaupun tidak wajib. apapun, saya gembira- dicelah-celah kerja yang menimbun. Huhuhu...

No comments:

Post a Comment