Tuesday, November 9, 2010

Berjumpa Setelah Berpisah

Semasa BBQ Dinner bersama kawan-kawan

Bergambar kumpulan di lobby Teluk Batik Resort

Dari kiri: NorAshikin, Hafizah, Norraha, Rielaiza, Nor Aliah dan Kama

Dari kiri NorAshikin Abdullah, Hafizah Hafni, anak Hafizah, Kama dan Nurin Wafa

Semasa di meja pendaftaran


Tanggal 30 Oktober, 2010 merupakan tarikh yang amat bermakna buat saya dan kawan-kawan seangkatan kerana setelah sekian lama terpisah, kami bertemu buat kesekian kalinya setelah masing-masing mempunyai keluarga dan kerjaya. Kami sebenarnya merupakan kumpulan kedua ambilan Julai tahun 1985 di ITM Seri Manjung (Sekarang UiTM). Sebagai kumpulan kedua di institusi tersebut, hubungan kami amat akrab. Jumlah kami pada waktu itu, kurang dari 500 orang. Kami hampir mengenali antara satu sama lain, walaupun tidak mengetahui nama, namun kami tahu mereka adalah pelajar ITM.
Setelah tamat pengajian, ada antara kami yang menyambung pelajaran termasuk saya sendiri. Ada juga yang terus bekerja dan yang paling menarik, ada yang sudah menjadi usahawan yang berjaya. Tahniah kepada semua kawan-kawan yang memeriahkan "Reunion DBS batch 1985/1988". Kita cuma merancang, hanya Allah yang mengizinkan pertemuan kita. Alhamdulillah...

1 comment:

  1. hye,,sye zaki dulu sekolah at sk kdsk dari 2003 hingga 2008 rasa 1 skola knl sye..so kalu sape nk knl just contect in facebook(zaki zamree)

    ReplyDelete