Sunday, April 18, 2010

SELAMAT ULANGTAHUN

Secangkir kopi

Sepotong kek


Sebiji kek comot..he..he..he..


Tapi...yummy...tak percaya...?



Walaupun comot..inilah hasil tangan sendiri...he..he...


Suami tersayang menyambut ulangtahun ke-46 pada 16 April, manakala kawan baik saya menyambutnya pada keesokan harinya. Kami sekeluarga telahpun meraikan ulangtahun "baba" pada malamnya di Horizon Garden berhampiran tempat tinggal kami. Alhamdulillah...semuanya lancar..masakannya tak mengecewakan...
Di rumah pula, saya menyediakan Kek Blueberry untuk santapan mata, sebab anak-anak tak berapa sukakan kek...takpe lah, nanti saya bawa ke sekolah..tentu habis...tak anak murid, ibu dan bapa murid tentu suka..
Dan saya bercadang nak buatkan satu lagi Blueberry Cake untuk rakan saya, Li Na....saya sukakan Chocolate Cake..memandangkan beliau tidak makan chocolate, saya ubah plan,blueberry jugak la...nanti dia kena migraine...hu..hu..
Untuk anak saya yang tak dapat balik dari asrama, petangnya saya dah masakkan pulut kuning dan rendang untuk dia...kesian...tak cerita kat dia kami makan kat "Garden" tu.....saya hantarkan rendang dan pulut pun dia seronok...Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment